vineri, 9 mai 2014

Cosmarul V

                            Mi-am gasit o garsoniera draguta si cocheta pe la Bistrita lac. Voiam o garsoniera sa fiu complet singura si sa nu ma mai intorc verile acasa. Era prin septembrie la inceputul clasei a 10-a,si nu imi imaginam vreo clipa ca ceva ar putea fi gresit. Dar era atat de gresit din atatea puncte de vedere. El incepuse sa ma viziteze mai des , cu apropierea iernii, si nu pleca in ziua aia , ci statea doua trei. Cosmarul s-a intors. Motivul a fost ca iarna-i grea la tara. Eu stiam asta , voiam sa il ajut dar nu cu mine in pizda masii de treaba, nu cu mine in casa , imi era de ajuns.
                          
                           Vine o vreme cand in mintea unei fete se produc schimbari majore . Ca in cazul meu. Fetele devin femei.Cand ajungi macar semi-femeie nu mai doresti sa dormi cu tatal tau in pat. E gresit. Ala era caminul meu si nu aveam de gand sa il imaprt cu el , mai ales cu el. Ah, imi era scarba , scarba, am picat din put in lac.
                            In acest timp , dadusem peste un tip ,aaa Alex sa ii spunem numele fictiv. Alex era mult mai mare ca mine cu vreo 7 anisori. Eu nu aveam nici un interes fata de el, cum spuneam detestam barbatii,dar el incepuse sa ma iubeasca, iar eu incepusem sa iubesc compania lui.

                           N-a durat prea mult ca a aflat si tata. A venit dupa mine in timp ce veneam acasa si m-a tarat de par din centru pana acasa. Nu facusem nimic! De nervi am sunat-o pe mama si i-am zis ca nu mi se pare ok ca el sa doarma cu mine in pat,i-am zis ca nu m-a abuzat dar nici asa nu e okay. In seara aceea a inceput un scandal . Gata pana aici a fost!!!   Am iesit urland  pe scari , cerand ajutor , vecinii s-au impacientat , m-au intrebat daca sa cheme politia, insa el  si-a pus masca cea calma , a venit pe hol dupa mine, si m-a tras inapoi in casa.. cu ganduri rele desigur. M-a lovit si atunci , dar ceva a crapat in mine si am izbucnit ca un vulcan. NICIODATA nu ripostasem pana atunci. 6 ani mi i-am petrecut in tacere si umilinta. Gataaa!!! Nu se mai poate. Am sarit la el cu o forta fenomenala ,l-am lovit cu pumnii , cu picioarele ; l-am injurat de toti dumnezeii asa cum imi facea si el mie.
                -"Iesi in pula mea afara din casa ,futu-ti dumnezeii matii de nenorocit! Mi-ai distrus viata, copilaria ,m-ai distrus pe mine si tot in jurul tau! De azi nu mai ai dreptul sa ridici mana asupra mea,esti un nimeni!!"

                 Atunci totul s-a schimbat , am avut curajul sa fac ceva ce nici mama nici eu nu mai facusem pana atunci . De multe ori stau si ma intreb  de unde a izvorat puterea aia in mine , sau ce sa fac sa o aduc inapoi. Probabil trebuie sa ma aflu in culmea disperarii ca sa vina iar. Cert e ca nu voi uita expresia fetei lui ,pentru mine devenise ceva mic mic de tot, ca un gandac il storcesti in coltul camerei. Era uimit, umilit, socat , si mandru deopotriva. Ochii lui devenisera umani din nou. Atunci am inteles ca toate s-au intamplat din cauza ca le lasam sa se intample. Totul a incetat din acea zi.

              M-au scos din rahat rudele mele de mult pierdute. Tatal natural si matusa mea , care au venit din Bucuresti , in Bacau si mi-au cautat apartament . Nu prea am ce sa spun despre asta. Si acum prefer sa cred ca ei nu exista. Au venit din obligatie nu din drag de mine.

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu