vineri, 9 mai 2014

Descopilarirea si kilogramele IV


                     Dupa toate  cele petrecute , mereu a existat o raza de speranta, mi-a promis mama ca in clasa a 9-a voi ajunge inapoi la liceul mult ravnit. Ma trezeam dimineata cu gandul ca peste doi ani eu voi scapa de toate durerile, ma culcam seara cu acelasi gand.

                       La finalul clasei a 7 a , mama a ajuns in tara si mi-a dezvaluit un secret. Avea pe altcineva , dar eu trebuia sa tac, fiindca ea ma va duce cu ea in Italia sa petrecem amandoua un timp minunat. Asta era o veste pe care abia o asteptam . Imi rumegam bucuria in liniste. In iunie ne-am urcat amandoua in masina, in sfarsit urma sa o am pe mama toata pentru mine. Asta m-a deranjat cel mai mult in copilarie,ca niciodata nu a fost doar cu mine, ca prefera pe altii in locul meu.
                   
                        Drumul a fost frumos, nu mai iesisem niciodata din tara. M-a fermecat fiecare coltisor pe care il vedeam. M-am indragostit de autostrazi , si de libertate, de sofatul noaptea tarziu.Erau toate noi pentru mine. Dar nici  macar aici problemele nu m-au lasat in pace. Cand am ajuns a venit un barbat sa ia bagajele..eram in stare de soc, credeam ca voi fi doar eu cu mama,asa cum mi-a promis. Ea spunea ca din cauza ca a pierdut un loc de munca tre sa stea cu el..De fapt era caminul lor. M-am simtit inselata din nou , si data la o partte , pentru a nu stiu cata oara.

                      Ce-i drept nu am mai luat bataie alea doua luni cat am stat acolo. Dar  viata a avut grija sa mai dea cateva lovituri. Am simtit aceasi ura fata de omul ala , care mi-a rapit sansa de a sta cu mama ; ura pe care o simtisem inainte cu cel ce statea acum in casa noastra. Am stat zi de zi inchisa in casa , dintotdeauna mi-am pretuit libertatea si spatiul , macar acasa aveam muntii. Aici nimic!


                       2 luni de chin. Pentru ca nu aveam nimic de facut ,mi-am gasit refugiul in dulciuri, si m-am simtit indopata. Noaptea stateam treaza , fiindca aveam atatea ganduri si nu ma lasau sa dorm. Mare greseala a fost sa stau noaptea treaza.. Ma despartea de dormitorul lor un perete subtire..si nu mai voiam ,nu mai puteam sa ii ascult noaptea. Nici intr-un caz nu ma asteptam ca in vacanta mea minunata sa imi ascult mama cum face sex. Asa ceva nu se face!!! Nu pot sa explic ce sentimente mi-a lasat chestia asta, atunci imi era scarba de mine, de ei , de tot. Acum incerc sa nu am sentimente fata de asta, a trecut,insa a lasat semne.
                     Si am inceput sa numar zilele , si din pacate ma comportam urat. Dar nu aveam cum sa ma comport altfel,dadeam ceea ce primeam.In acest timp scrisesem tot ce  mi se intampla intr-un jurnal albastru.
                     Am pus multe , multe kilograme pe mine, kg ce mi-au distrus frumusetea adolescentei si m-au facut sa fiu mai frustrata decat eram deja, dar nici pentru asta nu am invinuit-o pe mama. Intr-un final m-am intors acasa, si pentru cateva saptamani am fost tinta glumelor. Culmea e ca nu am lasat pe nimeni sa faca misto pe seama mea. Ok , traiam cu tatal vitreg care ma batea acasa, intr-un fel asta m-a facut mai puternica si nu am lasat pe nimeni sa ma calce in picioare. Nici in generala , nici in liceu. Devenisem foarte,foarte acida.

                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu