vineri, 9 mai 2014

Tranzitia si liceul V

                Venise vremea sa ma intorc acasa. M-am intors cu tot cu jurnal, ce avea sa fie marul discordiei. Bineinteles ca el l-a descoperit si scandalul ce a urmat a fost monstru,dar nu m-am simtit vinovata. Pentru  prima oara in viata l-am simtit ca aliat. De fapt eu doream ca mama sa nu fie cu nici unul dintre ei doi.


               Clasa a 8-a a trecut la fel de greu ca si anii precedenti. Mai are rost sa spun ?! Bataie, lovituri , etc etc..Sii URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , am inrat a treia pe liceu!!!! Mandrie, libertate, ma astepta o noua viata. Ce nu stiam eu pe atunci este ca niciodata nu te poti elibera de asa ceva , si ce sunt eu acum e construit in intregime din trecutul meu.

             Am ajuns in Bacau , si nu pot descrie bucuria ce dadea sa imi sara din piept. Stateam intr-o gazda , cu inca 3 fete si atunci am inceput sa inteleg cat de jegoase pot fii unele fete/femei. Asta se datora faptului ca primisem educatie de la un barbat care cunoastea firea feminina atat de bine, si el a incercat sa estompeze multe lucruri. Ce pacat a fost ca a trebuit sa foloseasca violenta. Ar fi fost un tata perfect, din pacate n-am putut sa ii acord niciodata privilegiul de a il numi tata. Cu toate ca e cuvant pe care doresc  de mica sa il spun cuiva, niciunul nu merita.

            In fine , stand acolo la gazda am abuzat de libertatea mea, deoarece nu mai avusesem parte de ea pana atunci . Din cauza copilariei anormale , nu mai suportam sa fiu obligata sa fac ceva . De aia am tratat invatamantul cu o doza mare de nesimtire , si n-am dat doi bani pe viitorul meu. Eram self-destructive. Ce imi pasa mie de profesori , de prezenta mea la  scoala ,daca dupa 6 ani in sfarsit eram libera si singura?! Si gazda spunea ca sunt o curva. Imi venea sa  ii stalcesc fata aia stramba, ea nu stia prin ce am trecut eu nu avea nici un drept asupra mea. .

            Reactionam cu superioritate in fata adultilor , pentru ca intelegeau prost actiunile mele. Si daca ei se comporta cu mine ca de la egal la egal , eu de ce nu as face asta?! Multi care ma cunosc , Raluca de atunci pot spune cu mana pe inima ca eram foarte nesimtita. Dar nu era chiar asa. E simplu, nu mai suportam adultii sa imi spuna ce sa fac . Am vazut de ce sunt ei in stare, sa aduca un copil la stadiul de epava. In mintea mea fiecare om trecut de 30 voia sa imi faca rau.

               Intrasem intr-un grup de rockari , si seara cand cineva ramanea singur acasa mergeam toti la el, ascultam muzica si beam bere la pet. Nu ma interesau baietii,asta e clar,era ultimul lucru de care aveam nevoie ,mai ales ca am fost facuta curva toata copilaria , fara sa ma intereseze de barbati. Ma rog, asta faceam eu serile cand plecam de acasa si tanti cu gazda m-a dat afara. Si acum o urasc pentru ignoranta ei. Eu i-am povestit unele chestii si speram sa inteleaga dar ea tinea cu tata vitreg. De ce tinea cu el?
Nu era un barbat urat si nici prost, avea un farmec misterios in ochii femeilor, si normal ca lui ii dadeau crezare.
   
                 Asa ca m-am mutat la garsoniera..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu